ARKADAŞLAR MUTLAKA YORUMLARINIZI YAZINIZ.BİZİ TAKİP EDİNİZ
Rar Password Unlocker Full İndir 5.0 Rat şiferesi Kırma Programı - Edonikon Turkiyenin Bilgi Koridoru

slider

Navigation

Rar Password Unlocker Full İndir 5.0 Rat şiferesi Kırma Programı

u program ile rar dosyalarına koyulan şifreleri çözebilirsiniz. Programın çalışma mantığı yüzlerce hatta binlerce şifreyi deneme yanılma yolu ile dene

Rar Password Unlocker Full İndir 5.0 Rat şiferesi Kırma Programı
 

Bu program ile rar dosyalarına koyulan şifreleri çözebilirsiniz. Programın çalışma mantığı yüzlerce hatta binlerce şifreyi deneme yanılma yolu ile deneyerek kırmaya çalışır. Bu kırma işlemi şifrenin zorluğuna göre uzun zaman alabilir onun için eğer dosya sizin önemli ise ve şifresini bilmiyor veya hatırlamıyorsanız sabırla beklemeniz gerekiyor.

 Programın hızlı çalışmasında bilgisayarınızın özellikleride etki etmektedir, bilgisayarınız ne kadar güçlü ve hızlı ise o kadar çok şifre denemesi yapmaktadır bu bağlamda bilgisayarınızın hızıda oldukça önemlidir. Programı sizlere sunmadan önce bir denemek istedim bilgisayarıma kurdum ve bir rar dosyası oluşturdum şifreyide 123456789 yaptım ve programı çalıştırdım ve bu makaleyi hazırlarken bile çalışıyor hala 9 dakika geçti ve bir sürü şifre deniyor alttaki resimdede görebilirsiniz. Şahsi görüşüm çok karışık şifrelerde oldukça zaman alır ve bulabilirmi açıkcası bilmiyorum. 

Bu geçen 9 dakika içinde 209.456 şifre denemesi yaptı denemek isteyenler ve kullanmak isteyenler tecrübe edinebilirler. Crack dosyası sunumun içerisinde yer alıyor önce setup ile programı kurun daha sonra masaüstüne simgesi geldiğinde sağ tıklayıp özelliklerden dosya konumunu aç diyin buraya crack klasöründe olan dosyayı atıp yer değiştirin ve program çalıştırın.

BURADAN İNDİREBİLİRSİNİZ 


PAYLAŞ
Banner

Edonikon Turkiyenin Bilgi Koridoru

YORUMUNUZU YAZINIZ:

0 comments: